Wijzigen bezorging
Algemeen

Wijzigen bezorging

Wijzigen eerste bezorging eenvoudig zelf te doen

Wat als je overdag een bestelling hebt gedaan en er in de avond achter komt dat je het de volgende dag toch niet op de door jou opgegeven adres wilt of kan ontvangen. Geen nood!. Wij versturen alles met PostNl waarbij je de mogelijkheid hebt om tot 06:00 uur een wijziging door te geven. Je kan de volgende opties kiezen.
 
- Bezorging op een ander moment (overdag of s'avonds)
- Bezorging bij uw dichtsbijzijnde PostNL - locatie.

Bezorgmoment PostNL wijzigen

Je kan het bezorgmoment wijzigen door te 
klikken op deze link. Zorg er wel voor dat je de email met track en trace gegevens bij de hand hebt. 

Bezorging gemist

Heb je een bezorging gemist? Je bent op het moment dat de pakketbezorger langs is geweest net even van huis of hebt de deurbel niet gehoord dan zal de bezorgen een bericht achter laten in de brievenbus. Doet u verder niets dan wordt het de volgende dag automatisch opnieuw aangeboden. U kunt ook zelf een tijd of plaatst kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt tot 22:00 de keuze doorgeven aan PostNl.

Twee keer niet aanwezig
Mocht u bij een 2de poging niet aanwezig zijn dan wordt het pakket twee weken lang bewaart op een PostNL locatie bij u in de buurt. In de brievenbus ontvangt u bericht waar u het pakket af kan halen. Mocht het na twee weken niet zijn opgehaald dan wordt het pakket aan ons retour gestuurd. 

Uiteraard kunt u ook in onze webshop kiezen voor Pakjegemak! Zie alle informatie over de service via 
deze link.

Terug naar blog overzicht:

circle-arrow-left Terug naar overzicht